P-Secure er et dansk-udviklet sagsstyringssystem, der gør det muligt for virksomheder og myndigheder at foretage baggrundstjek af ansøgere, ansatte og leverandører på egen hånd - nemt og sikkert.
I en verden, hvor sikkerhed og tillid er altafgørende, spiller automatiserede baggrundstjek en nøglerolle i at skabe et sikkert og pålideligt arbejdsmiljø
Nem overholdelse af GDPR, regulatoriske krav og audit.
P-Secure tilbyder et brugervenligt sagsstyringssystem til at håndtere mange samtidige baggrundstjek.
Alle baggrundstjek foretages med samtykke fra den person, der tjekkes.
Alle baggrundstjek udføres på baggrund af foruddefinerede screeningskriterier og verificerede datakilder.
Automatiser og saml alle virksomhedens baggrundstjek på ét sted med P-Secure.
Vores API-generator gør det nemt at integrere P-Secure til din virksomheds HR-system. På denne måde kan baggrundstjek udføres som en enkelt og effektiv del af ansættelsesprocessen.
P-secure kan tilpasses til de særlige krav og procedurer, der er gældende for netop din branche.
Luftfartsindustrien skal opfylde EU-krav ved at udføre udvidede baggrundskontroller, som inkluderer verifikation af identitet, gennemgang af CV'er og kontrol af straffeattester.
I transport- og logistikbranchen stilles ofte krav til kørekort, opholds- og arbejdstilladelse samt straffeattest af sikkerheds- og forsikringsmæssige årsager.
Mange håndværksvirksomheder mødes med forventninger om baggrundstjek af ansatte. P-Secure udbydes til håndværksbranchen gennem platformen E-Komplet.
I energibranchen er sikkerhed og miljøstandarder i fokus, krævende certificeringer og kvalifikationer inden for energistyring, miljøbeskyttelse og sikkerhed.
I finanssektoren er troværdighed og pålidelighed afgørende, hvilket kræver grundige baggrundstjek inklusive kreditvurdering, arbejdserfaring og uddannelsesbeviser.
For ansatte i offentlige myndigheder gælder ofte særlige sikkerhedskrav. Disse kan inkludere sikkerhedsgodkendelser, straffeattester og bevis på borgerskab eller opholdstilladelse.
Virksomheder mødes i stigende grad med krav og forventninger om at udføre baggrundstjek af deres ansatte og leverandører. Der er mange grunde til at udføre baggrundstjek - fra sikkerhedshensyn til virksomhedsomdømme
Minimere risikoen for svig, økonomisk kriminalitet, eller lignende situationer, som kan have negativ indvirkning på din virksomhed.
Vurdér en ansøgers egnethed til en stilling ved at verificere forskellige aspekter med betydning både for kvaliteten af ansættelsen og forsikringsspørgsmål.
Sikrer overholdelse af de nye EU-direktiver NIS2 og CER med vores løsning, der er afgørende for virksomheder inden for kritisk infrastruktur, og beskyt din virksomhed mod fremtidige risici.
Sikrer din virksomheds integritet med vores service, der tilbyder planlagte og gentagne baggrundstjek af medarbejdere - et uundværligt værktøj for pålidelig og tryg ansættelse.
Effektiviser din sagshåndtering med vores system, der strømliner processer og sikrer hurtig og præcis opfølgning på hvert enkelt tilfælde, vitalt for enhver organisation, der prioriterer effektivitet og kvalitet i deres arbejdsflow.
Som administrator kan du til enhver tid danne dig et overblik over virksomhedens baggrundstjek og træffe informerede beslutninger på baggrund af ansøgerens information.
Styrk din virksomheds datasikkerhed med vores P-Secure. Vi garanterer beskyttelse af dine data og overholdelse af databeskyttelsesforordningen (GDPR)
Tryk her for at kontakte os med spørgsmål eller book en demo.
Vores ansatte har alle mange års erfaring fra politi, efterretningstjenester og forsvar samt dybdegående kendskab til baggrundsundersøgelser.
Outsourcing
Hvis din virksomhed ønsker at outsource opgaven helt eller delvist, kan I hos P-Secure få professionel assistance til at vurdere enkelte sager.
Læs mere om P-Secure's strategiske partnerskaber nedenfor.